Great life starting from great BIG smile...

be positive.... manusia biasa tak pernah lekang dari kesalahan... mulakan hidup dengan sesuatu yang bermakna.. Dunia merupakan pentas cereka, hanya kita mampu menghidupkan watak seiring dengan cerita... so, enjoy your life!!.. tapi ingat, hidup sebagai muslim ada batasnya, batas-batas yang mengajar sejuta pengertian sebagai manusia sempurna... ^_*

Friday, November 12, 2010

someone make my mood change!!

always smile... always smile... always smile....
 apekejadahnya nk tuduh2 org mmbabi buta... ska ati ko ja nk ckp aku aper... pdhl  aku xda kata apa2 pn... aku xpuas ati betol dgn minah nih... ska2 ati ko jer, dh brubh mood aku.... sik baik aku sbr jer, klu xsabar mampos ko aku ganyang.. ingat aku heran sangat ker....
 BELAH  la ko... sabar awak sabar.... 

No comments:

Post a Comment