Great life starting from great BIG smile...

be positive.... manusia biasa tak pernah lekang dari kesalahan... mulakan hidup dengan sesuatu yang bermakna.. Dunia merupakan pentas cereka, hanya kita mampu menghidupkan watak seiring dengan cerita... so, enjoy your life!!.. tapi ingat, hidup sebagai muslim ada batasnya, batas-batas yang mengajar sejuta pengertian sebagai manusia sempurna... ^_*

Friday, October 29, 2010

ada jawatan xsemestinya pandai, jangan kerek2.....

ok.... today betugas.. yup, byk pgtahuan dah saya kaut pagi nih.. susah gak nk mmnh bg jitu... yela target jauh... utk ari ni, pagi2 dah amik score bdk2 nih.. saya jaga lane 5... xkish la.. yang paling xble tahan mamat sorg nih.. wow, tersangat la kerek.. that y org kata klu jdi CIKGU , tlg tanya dulu apa mslh yg budak hdpi b4 nk tgur.... Igt saya xda muker ker.. mmg pn ni pmilihan plapis, tpi please la respect... even kitorg just jaga scor, kitorg pn ada prasaan... that y kot ada yang maki2 org.... sebab aper, sebab ada mnusia yang xreti respect org.... 

awak xpayah panggil saya, biar dia jer panggil!!


Apa jadi ek?? cam ni, nak bagi taklimat lain kali just sorg je k yang cakap... Mslhnya sekarang 2 3 org nak bckp..  yang xtahan sumer cakap xsama..  tiba time amik score je, saya pn watla keje yang ditetapkan.. yela, first time, dah b4 bg arahan cm 2 pe lagi, go on jelah... pemanah 2 pggil xdgr, saya double kan jelah... wah last2 salahkan kite.. mmg ****.. MMG BTUL2 MRH LA , dpn org rmai nak sound org... setakat judge, i xheran pon.... kat sana ko kena judge padan muke.... haaaa geram!! 

NAK rsa kasut mlayang x??

No comments:

Post a Comment