Great life starting from great BIG smile...

be positive.... manusia biasa tak pernah lekang dari kesalahan... mulakan hidup dengan sesuatu yang bermakna.. Dunia merupakan pentas cereka, hanya kita mampu menghidupkan watak seiring dengan cerita... so, enjoy your life!!.. tapi ingat, hidup sebagai muslim ada batasnya, batas-batas yang mengajar sejuta pengertian sebagai manusia sempurna... ^_*

Friday, October 29, 2010

kamoo...

dah byk tahon sya kenal kamo.... sgt melekat pada hati saya... kadang2 saya geram, kadang2 rsa xpuas ati, kadang2 rasa missing.. suma pada kamo... kalau org baca,msti org igt saya gila bayang kan.. Sbnrnya saya syukur sangat, kenapa  tuhan letakkan kita jauh2..... sorg utara sorg slatan, sebenarnya xjauh manapun.. hik2... tapi 2 la, jumpa pn 2 3 bulan sekali... klu saya balik kg pun, skali skala ja kita kuar.... sya respect kamo, sggt gentleman even nk kuar dengan saya sangat sush... xboleh bonceng moto sesama, xbole itu xbole ini, but you still with me... Thanks....  Saya memang banyak pe'el sket,  tpi masih sabar ek.... cma kdg2 tempreture dah naik, nak sejuk kna la tunggu 2 3 ari...  







Dalam hati kecl nih, sapa xnak tamatkan zaman dok sorg2 right?? itu la saya rasa dengan kamoo.. tpi kita still byk kekangan.... try to face it.. yup, realisasikan impian yang belum jadi knytaan... Saya rsa our parent pn belum cukp kita bagi phatian... Kejer dulu 2, 3 tahun.. then, your turn nk pk pasal hal2 itu k.... Banyak lagi jasa mummy and daddy yang blum saya balas.... xcukp even try nk bls sumer... byk sangat... so comitment after finish study, to my beloved parent first... waaa ada btul ka ayat ini...



4 us....

No comments:

Post a Comment